Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 6, 2018

Linda Wholesale , Ho Chi Minh , Vietnam

Ke Ho Chi Minh lagi...

Linda Wholesale, ada dalam itinerary lepas tapi gagal tapi kini bila kembali ke sini aku dan H serta girl bertiga ke sini. Menaiki Grab Mazda 3 ke sini dengan tambang 110K dong dari Ben Thanh Market.

Lokasi Linda Wholesale ni semangnya perlukan Grab. Kalau naik teksi kompom kena ada alamat siap-siap kat tangan. Dalam juga nak masuk dalam dari main road.










Linda Wholesale ni bagi aku adalah satu tempat yang best kalau nak cari baju raya, baju kerja dan baju melaram untuk para wanita. Untuk sang jejaka..nahhh, kat bawah garaj rumah dia je tempatnya. 4 aras lagi milik wanita hahahha.

Kain baju dia best, material dia bagus. Cumanya, aku beli baju kurta aku dan abang. Beza dua harga kurta ni RM5 sahaja. Perghhhh, mahal baju ko bang. baju papa yang besar gedabak tu pon murah rasanya banding kurta abang yang kecil tu. Ok, baju raya aku untuk tahun depan dah ada hahahha.

Baju untuk wanita sangat-sangat menarik. Macam-macam design ada. Badan besar? Don't worry semua ada tapi itu semua bukan alasan. Aku dan H tekan untuk berdiet. Abang dan Girl mohon doakan papa dan ibu  hahahha....=)

2 comments:

Unknown said...

Ada khidmar POS Tak baju baju dari Linda ni ke malaysia

Unknown said...

Please can update your stock available..?