Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 6, 2015

Breeze Magazine - GSC Suria Sabah Contest November 2014


Penguins of Madagascar.

Aku masuk pertandingan ini bulan Okober tahun lalu. 

Hari rabu lepas aku dapat notification dari Breeze Magazine yang aku belum tuntut hadiah dan hadiah pon expired sebab movie ini pon dah lama habis hihiiii

So, aku pon call office Breeze Magazine manatahu ada tiket lain kan. Boleh aku bawa H tengok movie bersempena birthday H hari Isnin ni


All for Four, Four for One. Skipper, Kowalski, Rico and private will blow their cover =)

Hihiiiii. Kenapa aku nk tengok cerita ini? Itu la soalannya.
Jawapan yang aku bagi di atas terpilih hihiii

Aku call dan Ms Nina minta aku datang office di Wisma Perindustrian, Kota Kinabalu

Yeaaaa dapat juga open complimentary pass expired pada 13 Mac 2015. Aku sukaaaaa hahahahahaa ...=)




Selain tiket, dapat majalan Breeze Magazine dan MTV Karaoke lagu-lagu sabah =)


Syukur....=)

Peraduan Nesle 8 Prosperity sedang dalam progress, semoga dapat menang hadiah untuk baby nanti insyaAllah.

No comments: