Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 23, 2015

Bila Pilot Itu Kawan Aku

19 Dis 2015 aku balik semenanjung sorang2. H & KA tinggal dan akan balik malam ini.

Tiket mahal betul kalau nak balik sama-sama. Cecah seribu yer.

Ini juga 1st time aku naik AA dari Terminal 1, KKIA. Pakai warrant so dapatla 40kg check in luggage + meals + hot seat.

As usual Senior FA akan bagi annoucement dan tetiba dia cakap pembantu juruterbang Faiq.

Eh eh...nama kawan aku tu. Dia juga memang pilot AA. Tapi, kalau dia cakap Pembantu Juruterbang Dr Faiq. Aku boleh kompomkan hahahahhaa.

Bila landed di KLIA2 aku tunggu sekejap Pilot keluar dan yes, betul hahahhaa.

Seronok juga ye bila kawan kita jadi pilot, bawak kita terbang laju2 dan sampai dengan selamat hihii. =)

Harap-harap sorang lagi kawan aku dzerg dapat bawa aku pula pasni hihi. =)

No comments: