Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 24, 2017

Lazada Penipu - Fujifilm Instax mini 8


Gempak tak tajuk post ni haa..?? hahhhaha

apa la taknya janji hantar instax camera mini 8, 28 Mac ni tapi 24 Mac dah sampai. Sama juga dengan Instant Mini Film, awal sehari sampai rumah. Memang terbaik la hihihi.

Happy 5th Birthday Lazada. Thanks.




Memperkenalkan gadjet terbaru aku ni haa, Instax Mini 8 warna grape katanya. Aku minat warna raspberi, sekali mahal harganya. Hari niiiii, harganya lagi rendah dari harga yang aku beli. Kuang asam betoiiii hahahhaa.

sebelum KA lahir lagi H minta aku beli kamera ni, tapi harganya sangat melukakan hati aku, menghiris walletku yang tak berapa tebal tuh. Aritu dapat deal baik punya dari Lazada so boleh la mampu milik untuk adik KA yang insyaALLAH bakal lahir 7 April 2017 nanti. Sama bulan dengan KA lahir. hihihihi. 



Ni ha film dia. Dia pakai kaset. Satu kaset ada 10 keping, so 10 keping je setiap round ambil gambar. Petang ni boleh pergi hospital sungai buluh ambil gambar H sebelum adik dilahirkan. Plan aku, aku nak buat babyinstaxkronopedia untuk adik dan KA. Fuhhh sekeping RM2 modalnya. Kempis kecut juga la kan hahaha. Kita try dulu almampu ke idok,


==================================================================

Selesai checklist aku untuk yang ini,

IPAD ...?? teringin juga untuk bantu perjalanan master aku ini

No comments: