Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 5, 2014

Beta Service Apartment, Labuan Financial Park, Labuan


Holla labuan.

2 Mac 2014, Ahad, 9.46 pagi aku dan H serta rakan-rakan sekerja sampai ke Wilayah Persekutuan Labuan untuk menghadiri taklimat dan latihan.

Sebelum ke labuan, aku telah menempah sebuah kereta sewa untuk aku dan H jalan-jalan sekitar Pulau Labuan. Setibanya kami di airport, kawan-kawan aku pon nak join. Telefon balik brother tu dan minta tukar dari kereta kancil ke Toyota Avaza baru hihi.

Sejam jugala menunggu sebab nak tukar balik kereta sebab brother tu dah hantar orang ke airport. So dia kena patah balik belakang tukar ke Avanza

Selesai tandatangan borang nak sewa kereta dan bayar sewa kereta. Kami semua bergerak ke Beta Service Apartment, Labuan Financial Park dengan bantuan Waze haha. Tiada map dalam kereta ooooo hihi.


Apartmemt ni terletak sebelah Ujana Kewangan. Dekat Shopping Complex. Jadi, mudahla nak beli coklat murah-murah kan hihi.

Syukur Alhamdulillah aku ngan H dapat bilik yang sama. Ini pertama kali aku menginap di hotel atas sebab kerja bersama-sama dengan H. Ingatkan kami kena tinggal asing-asing hihi.

Dalam rumah ini ada 3 bilik, 1 bilik katil queen, 1 bilik twin sharing, 1 bilik single. Dan, aku sorang-sorang lelaki dalam rumah ni haha... =)









Nahhhhh...tengok kadar sewa sehari. Ok, aku pengsan hahahhaha.

Kami semua simpan beg cepat-cepat dalam bilik masing-masing terus berkumpul di Lobi BSA dan terussss jalan-jalan.... yi haaaaaa.... =)


No comments: