Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2016

Selangkah Kembali Ke Menara Gading

Tenang sungguh pagi 24 Mac 2016 yang lalu.
Hari ini aku visiting clinic . jauh sikit. Selalunya aku akan makan sarapan pagi di perjalanan aku.
Ya, aku lapar.
Aku berhenti di sebuah sikdang dan aku makan sepiring mee goreng + ayam goreng + neslo panas.
Sedang aku menjamah. Seorang sahabat whatsapp aku dengan kata kata 'tahniah'.
Aku kompius. Ko dah kenapakan hahahaha
Owh, dia memaklumkan kepada aku yang aku dapat melanjutkan pelajaran ke peringkat sarjana bagi sessi 2016/2017.
Syukur Alhamdulillah atas kurniaan rezeki.
Sekarang aku perlu mendaftar ke universiti yang ingin aku kejar ilmunya dan perlu juga memikirkan rangka dan strategi untuk aku tidak mengabaikan tanggungjawab sebagai seorang suami dan bapa.
Diserikan lagi dengan kebolehan KA boleh berjalan tanpa bantuan...appa love u =) halsuissoeyo...u can do it.

2 comments:

DJ said...

Huntonglaaa...aku gk tersekat2...hehuuu

Mr. H said...

enjoy mabul...=)