Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 29, 2014

Sebulan


Sebulan selepas mendirikan rumah tangga - topik hot.fm 3 hari lepas. Mcm tahu2 ja kami pon ngam-ngam sebulan berkahwin. 

Alam rumah tangga penuh misteri (ayatttt) hahahaa.....

Kehidupan lebih tersusun, makan minum terjaga (wpon kena catu nasikkk), baju bersih berseterika (aku ambil kontrak sidai baju ja hahaa)

Hati lebih tenang. Selalu solat berjemaah. Bangun awal pagi (tu sebab nak g kerja, kalau hari minggu...ke lautttt juga hahaha).

Pagi-pagi sebelum gerak g kerja dapat bekalan sarapan. Almaklumla perjalanan ketempat kerja ambil masa dekat sejam setengh. Kalau jem, berganda-ganda lagi aku lambatnya. 



Balik rumah kompem-kompem dah maghrib, dah malam. Letih bukan kepalang. 

H take over tugas masak memasak untuk dinner hihiii. 




Aku sentiasa menunggu hari minggu. Aku perlukan rehat. Aku penat ulang alik pergi kerja balik kerja. Esok kerja sehari. Lepas tu cuti hari jumaat. Yahoooo. Aku nk rehat secukupnya. 

Happy Chinese New Year guys. 

No comments: