Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 29, 2014

Dapur Gas 2 Penunu Jet SINGER


ROSAK..!!!!!!!

Aku beli dapur untuk masak,
Baru je pakai sekali,
Boleh pula sebelah penununya rosak,
Adehhh sakitnya hati...!!!

Call penjual, dia kata tak boleh ganti sebab dah pakai sebelah. Kena hantar repair. 

Jadi aku nak pakai apa untuk masak..??
Eh2....macam mana H aku nak masak..?????????

Hilang mood aku malam ni wahai SINGER !!!!

Stressss...!!!!

Dahla penat pasang kitchen cabinet sendiri dari maghrib sampai jam 10 lebih baru selesai. 

Chinese New Year punya holiday, technician pon cuti. Makanya pakai sebelah je la. Nak buat macam mana. SINGER kata tak bole ganti atau tukar lain yang baru. 

Last kot aku beli barang SINGER. 

Grrrr...!!!!!!!




Dapur gas SINGER : RM 155
Kitchen cabinet : RM 89
Tong gas petronas : RM 80
Isi LPG : RM 28.50
Kepala & Hos : RM 18.20

Total untuk set dapur aku ini : RM 370.70

No comments: