Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 1, 2014

Happy Chinese New Year 2014 - Horse

Seperti biasa bangun subuh solat berjemaah bersama. 

Kesian H, hari hari jadi alarm clock aku hahaa... =)

Selesai solat aku p sambung tido. Pukul 9.30 kena kejut balik. Keluar bilik. Fuiyoooo....rumah dah kena mop hihiii. Atas meja dah ada makanan sarapan. 



Breakfast nasi goreng + telo mata + air kopi haha.

Elok ja makan, ayoyooo kena minta cuci pinggan ngan cuci bilik air lepas tu. Hahahaa....ok la kan. Amik turn bersih dan kemaskan rumah. Kalau time bujang jangan mimpi la aku nak buat semua ini hihii. 

Rehat relek kejap then siap siap nak pergi masjid untuk solat jumaat. Sekali baru aku perasan yang aku x pernah solat jumaat kat area rumah aku ni hahaa. Semua aku solat kat tempat kerja. 

Then tanya member pon lambat reply, apa lagi, aku solat kat masjid negeri je la. Punya jauh. Muhhahaha. 

Balik rumah makan tengahari dah sedia muhHaa. Ayam masak sup ada ubi kentang + salad. Yummehhhh. 

Rehat rilek kejap. Kayuh basikal statik kejap then H ajak p supermarket. 

Dengan lajunya aku cakap. Kita p lepas maghrib hahaa. Punyala malas aku kannn. 

Seperti dijanjikan, lepas maghrib secara berjemaah kami pon gerak p supermarket. 

Shopping barang barang keperluan dan tidak berkeperluan langsung pon ada grrrr..!!! Hahahaa. Abihh duit den. 

Lepas shoping belah, aku ajak H p dinner kat pizza hut. Aku tahu pizza ni fevret H. Kami cuba set yang baru. Boleh la. Makan berdua 48 hinggit. Pizza hut la katakan. Sekali sekala bolehla. Selalu x sio temannn. Hahhaaa. Pizza tu comel. Bentuk bunga hihii. 


PiZza Fortune katanya


Ada platter



Sup cendawan adalah ditambah order sendiri oleh H



Comelkan... =)



Nah kau resit..!!!

Lepas selesai makan, terus balik rumah. Aku main laptop download cerita prime minister & i, H p kemas barang-barang shoping kat dapur hihiiiii. Aku tukang tengok dari hahahaaaa 




H da tidur da. Penat katanya. Gudnite syg... =) zzzzzzzzzzz

Esok kita p jogging eh kalau rajin. 

No comments: