Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 8, 2014

Sabtu Yang Bermanfaat

Hari ini macam biasa. Lepas subuh tidur balik. Penat main futsal malam tadi.

Hari ini H pergi tempat kerja. Ada program seminar kecemerlangan sahsiah dan jati diri. 

Hajat di hati mmg aku nak ikut tapi apakan daya. Desakan tidur yang cukup tinggi tidak memungkinkan aku bangun dari tilam aku ni hahaha. 

Bangun dari lena, H tiada di sisi. Tengok jam. Mak aiihhh 11.00am. Bancuh kopi makan swiss roll. 

Dannnnn

Projek DIY bermula hahaha. 

Memasang penyangkut tuala dan tudung hahaha. 

Amanat H sebelum g kerja. Nanti pasangkan ni ya. Tinggi sket sebab nanti sangkut dengan yang bawah. Hahaha. Comelkan. 

Usai minum kopo makan swiss roll. Aku pon memulakan projek sabtu aku. 

Ops Tebuk Lubang



Dan hasilnyaaaa....


Launch camera pon dari katilkan. Nampak sangat malasnya aku ni hahaha.

Banyak benda aku belajar bila dah kawen ngan H. Pandai tukar choke lampu, pasang ampaian, pasang kabinet dan macam-macam lagi la. Syukur jugala aku kahwin. Kalau tak, memang sampai bila-bila la aku tak reti buat DIY hihii. 

Esok birthday H. Apa kau nak buat eh. Nak Surprised........birthday pertama selepas bernikah dengan aku hihi. 

Anting-anting...??

No comments: