Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 9, 2014

Chef Hubby in Action


Today is H's birthday

So, her present is ....

Lunch meals cooked by Hubby hahaa. 


Perghhh... Aku masak meals ni dalam masa sejam je tau. Aku pon takjub dengan diri sendiri haha (Minta puji n kan  hahhaa)

Menu H's birthday hari ini ialah:
1) nasi putih 2 pot
2) ikan dori masak merah (1kg)
3) kangkung belacan pedas (seikat)
4) ikan liking goreng bawang
5) air kosong
6) air kopiko


Ikan liking goreng bawang. 

Alhamdulillah. Bolehla makan, sedap tu biasa-biasa ja. Bukan masterchef pon kan hihi. 

Birthday Wife tambah nasi sepinggan ya...!!!!!!!! Hari-hari dia tegur aku tambah nasi, hari ini dia tambah juga nasi. Puas hati aku kannnn hahahaa. 

Lapar dan sedap katanya. Nak ambil hati aku la tu kan  boleh dia suruh aku nasak lagi hahahaha. Tahu dah taktik dia tu

Happy birthday H. Semoga apa yang dicitakan tercapai, dikurniakan rezeki yang banyak, halal dan diredhaiNYA. Dikurniakan kita zuriat yang soleh dan solehah, sihat tubuh badan dan hidup diberkati dan dirahmatiNYA insyaAllah. 
Amin. 

No comments: