Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 5, 2014

Missha - Real Essential Sheet Mask Collagen

Malam semalam punya cerita, tengah sedap layan faith - the good doctor. Tetiba aku rasa nak jadi macam lee min ho. Terus minta tolong H pakaikan aku mask from Missha. Dengan harapan muka aku jadi macam muka LMH. Tapi segala harapan musnah. Semuanya palsu belaka. Muka seperti biasa. Hahaha. 


Beli mask nk masa g jalan-jalan seoul, korea selatan. Kat area myeon-dong. Murah ja mask ni. Sekeping 1000 won tapi aku beli 30000 won sepeket. So dapat 30 keping. 

Aku beli mask dari tony moly juga. Sama ja harga dia sepeket 30000won. Ada 3 jenis dalam paket tu x silap aku. Balik malaysia, g kedai tony moly tengok harga dia. Amek kauuuu. Sekeping belas-belas ringgit. Nasib aku beli banyak-banyak untuk stok sampai next trip ke korea lagi hihi. (1000 won = RM3.00)

Tapi paling best bila pakai mask dari nature republic, pakai kulit snail rasanya. Dapat free masa masuk kedai dia. 

Kat korea ni. Masuk kedai skin care nature republic, tony moly, the face shop, missha etc. beli ke x beli ka, dia bagi hadiah. Paling cikai pon kapas muka. Paling best dapat mask dan sample product dieorg yang kecil-kecil tu. 

Oleh itu....Aku nak g korea lagiiiii. Mula menabung..!!!!


 
Thanks H tolong pakaikan hihi. 

No comments: