Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 12, 2014

Hari Semua Benda Nak Tinggal


Ini semua ketentuanNYA. 

Ayat penyedap hati. 

Pagiku dihiasi plot drama indah apabila tertinggal iphone dan beg duit aku. 

Aku tersedar tertinggal iphone bila aku rasa diri ini kosong tanpa iphone hahaha. Ok fine, tak pa la tertinggal. Bukan ada orang nak call pon kan detik hati aku. Tetiba bila nak dekat trafic light penampang sembulan. 

Ya Allahhh. Beg duit tertinggal. Terus aku buat pusingan U (skemanya ayat). Balik rumah. 

Sampai rumah ambil handphone ambil beg duit. Patutla aku tak jumpa beg duit. Terselit kat bawah bantal sofa (again...ayat penyedap hati)

Maka gerakla aku ke tempat kerja. 

Berkerjalah akuuuuu

Balikkkk...!!!!!! So aku pon kemas-kemas barang terus punch kad terus ke kereta lantas balik. 

Againnnnnn

Aku tertinggal beg duit atas meja. Grrrrrr...!!!!!!!!

Lantak kau la. Aku nak balik terus hahaa. Cabarannya. Semasa dalam perjalanan aku merasakan diri tersangat lapar dan aku tidak punya wang. Adeyhhhh. Dugaannnn. 

Apa lagi. Sampai rumah terus aku cari makanan hahahaa. Lucu tapi SILA JANGAN BUAT LAGI. Kena tahan polis ke apa ka (palis-palis) kan susah aku hahaha. 

My dear H, mohon bantu sediakan barang keperluan untuk ke pejabat ya hahaha. 

Dinner kami semalam. Sikitkan nasi aku hahaha. Phuiii. Menambah jugak..!!!! Laparkan. 

No comments: