Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 3, 2014

Pagi Berkabus Diselangi Cahaya Suria

Hari ini khidmat H untuk mengejut aku subuh tidak diperlukan. Gua bangun sendiri beb. Hihiiii

Selesai mandi, solat berjemaah dan bersiap-siap. Menjadi satu rutin aku untuk pergi ke tempat kerja yang mengambil masa 1 jam setengah kalau tiada kesesakan lalu lintas. 

Aduh, jauh betul aku parking. Menapak aku p ambil kereta nak loading barang-barang termasuk dapur gas SINGER  aku yang sengal itu. 

Nampak x air menitis..?? Pembakaran sempurna beb kereta gua nihhh hahaa. 

Kenapa aku suka memandu kereta ini sebab JIMAT. Hahaha. 5.9L/100km. Jimat wooo. Pastu baru aku perasan lebih 110km/j, meter rpm baru nak masuk 3k....sebab setting ni kot yang but kereta aku jimat petrol. 

Berkabus

Nampak tak kabus tuh..?? Macam lautan putih pula aku tengok kabus tu bila bukit jadi dinding dia hihi. 

Terbaikla pemandangam ini. SubhanAllah... =)

Terbaikla kabus ni...kena bukak lampu beb untuk keselamatan. Bagi orang depan yang selisih dengan kita nampak. 
Kabus pagi yang tebal. Nampak matahari bulat molek hihi. 

Perjalanan ke tempat kerja dalam 80km. Walaupon jauh aku ulang alik, aku tahu mesti ada kelebihan untuk aku. Yang aku nampak, pulang dan masuk ja aku ke dalam rumah. Aku disambut oleh bidadari indah cantik rupawan, indah bahasa peribadinya tertawan. Ya, beliau ialah isteriku H. 

No comments: