Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 4, 2014

Ahad yang Hujan, Ceria di Hati


Dah kenapa pula H niiiii 

Tetiba imessage aku beberapa keping gambar






Terkesima aku sekejap. 

Ya, Z800 menjadi pilihan aku RM54 000 ya on the road. 

Hasrat masih tersimpan, keinginan masih ada cuma masa dan ketika menjadi tanda aras disamping green light dari Allah yang maha esa. 

Selepas bernikah ni....aku lebih memikirkan tentang keluarga aku, lebih daripada segalanya termasuk diri aku sendiri.  

Takpala...manatau murah rezeki, baby appa beli dan hadiahkan appa superbike or luxury car satu hari nanti kannn hihiiii. 

Biar aku susah sekarang, jangan sampai keluarga aku susah sekali. 

Ok...nak cuci toilet berjumlah 2 sahaja. H kerja hari ini. Sedih dia kena halau dengan responden. Hello responden, tak minta duit pon dari kau, setitis air pon tidak, diberikan lagi goodie bag. Kami mahu maklumbalas anda tentang perkhidmatan kami, tapi bila anda buat macam ni, kami tidak tahu apa kemahuan anda dan macam mana kerajaan hendak memperbaiki dan memantapkan lagi perkhidmatan yang sedia ada ke satu aras bertaraf dunia. Pastu bising sana bising sini. 

Fullstop. 

www.kawasaki.com.my





No comments: