Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 24, 2016

AirAsia, Thank You !!!


Alhamdulillah syukur pada ALLAH dapat aku menjenguk isteri dan anakku tersayang di Kota Kinabalu

Buat pertama kalinya aku pulang ke KK setelah bergelar seorang pelajar pascasiswazah
wasseehhhhhhh hahahahah

Masa Hari Malaysia haritu geram je aku tengok emel Enrich buat promo 1000 points Econ & Business bagi flight domestic. Boleh pula KK tidak dalam senarai. Perggggg menyirap, menyarsi dan menyairbatucampurletakkacangdannatadecoco.

Alhamdulillah, AirAsia jadi penyelamat ececehhhh

dengan berbekalkan BigPoints sebanyak 3000 dapatla aku pulang ke KK hihihihi dengan tambahan duit sebanyak RM25.84. Kalah tiket bas uolsssss hahahahha.



Harap harap lepas ni aku dapat lagi peluang sebegini rupa dengan izinNYA =) terima kasih AirAsia

No comments: