Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 21, 2016

NOOODLES, Kuala Lumpur International Airport Terminal1.

Jumaat minggu lepas aku ke KLIA menanti permata hatiku daripada Kota Kinabalu, Sabah. Macam pelik pulak aku rasa sebab biasanya balik sama sama tapi kali ni balik asing asing. Almaklumkah, aku kan dah jadi Haksaeng UKM 
Biasa aku makan kat food garden tingkat 2, tapi kali ni tukar angin sikit. Makan kat NOOODLES. Dekat tingkat 5 menghala ke surau anjung tinjau dekat ngan KFC & OLDTOWN WHITE COFFEE.


Duduk duduk minta menu terus order Taiwan Beef Noodle Soup yang berharga RM16.90 dengan Teh Tarik. Aku tak tahu la kenapa kalau teh tarik kat KLIA ni sedap ngattt...Lagi lagi kat food court tingkat 2 hihihihii


Boleh boleh la, indah menu dari rupa. Mangkuk bagak besar tapi isi tak penuh macam dalam gambar hahahhaa


Aku menyarakkan pihak Nooodles boleh datang ke Sabah tengok masakan bernama Ngau Chap. Lagi sedap kota dari Taiwan Beed Soup ni. Disebabkan kelaparan. Boleh boleh je la makan.


Mo try lagi...???

Cukup Cukup Sudahhhh hahahhaha....

Aku bagi 3 bintang.

- Hampir hampir staff lupa nak bagi desert aiskrim
- Improve kuantiti sedikit agar rasa berbaloi dengan harga yang dibayar

No comments: