Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 8, 2014

Federal Villa Beach Resort, Langkawi

Percutian aku kali ini aku menggunakan kemudahan sebagai seorang penjawat awam.
Aku membuat penempahan di Federal Villa Beach Resort yang di operasikan oleh Holiday Villa Beach Resort & Spa.

Standard Room berharga RM55.00
murahkan. So aku bajet bilik macam biasa-biasa je la kan.

Sekaliiii...dengan lokasi di tepi Pantai Tengah. Walk in Standard Room Tarif RM300.00.
Wowww....Alhamdulillah. Rezeki aku hihiiii.

Boleh buat tempahan di laman sesawang (skema betolllll hhaahaa laman web) 
BPH di SINI

Alamat: Lot 1698 Pantai Tengah Mukin Kedawang Daerah Langkawi 07000 Kedah
No tel: +6049529999
No faks: +6049552211/ 9551504

Laman Web klik SINI
"LET US MANJA U"
Okay.... Nak pergi jalan-jalan Pantai Tengah.
Wish my H here, jalan-jalan sepak gigi air hihii.













No comments: