Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 29, 2014

Acap Bukan Milik Kami Lagi

Acap a.k.a buddy aku masa undergrad.
Mewarisi kehenseman dan ketampanan aku namun aku tetap dan masih unggul.

Akhirnya berpindah semula ke wilayah asal kepangkuan isteri dan keluarga tercinta.

Syukur arini aku sempat menghantarnya pulang di airport. Sepertimana aku menghantar azimah dan izz kali ini aku dan H bersama-sama nani dan Bf serta yuyun yang gigih dari Keningau turun ke Terminal 2, KKIA. Alhamdulillah kami semua sempat dan melihat kelibat acap selepas pemeriksaan kastam dan menuju ke kaunter imigresen dengan lambaian yang sukar diungkapkan rasa dan ciri apakah lambaian tersebut. Nani merah matanya, yuyun pandang ke bawah dan H teringat kisah menghantar azimah & izz juga housematenya tim.

Ajimah pon balik hari ini tapi tak sempat nak hantar sebab H ada program 10 000 langkah pagi tadi di Taman Awam Teluk Likas.

Semoga acap dapat menjadi seorang yang hebat dalam kerjaya sekarang dan setup tempat baru dengan baik.

InsyaAllah.

1 comment:

AjlaA said...

sikit nya barang acap
acap akan ke pangkuan kami pula hee