Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 6, 2014

Road to Istanbul 2014 - Hotel - PreVisit bersama Encik Google


1 bulan, 1 minggu dan 1 hari lagi aku akan berangkat ke Istanbul, Turki dengan penerbangan Turkish Airlines.

InsyaAllah aku akan pergi bersama Bonda tersayang. 

Alhamdulillah dan InsyaAllah aku dan H akan menimang cahaya mata pada 5 Mei 2015 (050515)

Pengalaman telah mengajarku agar tidak mengikut kehendak hati dan sentiasa mendengar nasihat orang tua. Lesson Learnt orang putih cakap hihiiii.

Jadinya, sepatutmya H bersama dengan aku ke Turki, terus aku bertanya kepada bondaku untuk menggantikan tempat H sebab dah booking pakej ni kan. Kalau batal, aku rugi RM1000 ooooooo. Yeayyyy, bonda setuju ikut sekali hihiiii.

Alamat tempat menginap telah diberi oleh agen pelancongan.

1) Baia Bursa Hotel - Bursa



2) Pine Bay Holiday Resort, Kusadasi





3) Villa Lycus Hotel - Pamukkale




Ada Natural Hot Spring laaaaa...=) best2...=)



4) Koru Hotel - Bolu



ok, ada salji ya. Harap-harap kali ini aku akan berjumpa dengan salji hihiihi...insyaAllah..=)


5) Grand Halic Hotel - Istanbul


mak aihhhh... nampak kat homepage dia di istanbul sekarang ni bersuhu 16.6'C


========================================================================

Namun hotel-hotel di atas adalah seperti yang dirancangkan tetapi jika tidak, pihak agen akan menggantikan hotel yang setaraf. Harap-harap betul-betul la yang setaraf. Akan aku mereview hotel yang akan aku tinggal dengan bonda nanti. hihiiihihihih.

Misi penting: Mencari Winter Coat Bonda di Sogo Tersohor hihiiii...=)

2 comments:

DJ said...

arhhhh bencik!

Mr. H said...

la la la lallllaaaa llaaaaaa