Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 14, 2014

Santola Coffee, Kota Kinabalu, Sabah

Setelah diperkenalkan oleh Izzati dan Fred tentang Santola Coffee ini, syukur pada Allah hari ini aku membuang masa sorang-sorang di sini sambil menunggu detik 11 malam dengan harapam H dan baby membawa pulang hadiah cabutan bertuah yang besar-besar hihi.
Layanan bartender Santola Coffee ini adalah terbaik. Walaupon kali pertama aku ke sini, aku merasakan seolah-olah mereka adalah kawan-kawan aku.
Konsep kedai kopi ini persis Coffee House yang terdapat di Seoul, Korea Selatan.
Santola Coffee, terletak agak strategik antara Centre Point, Le Meridien Hotel dan KK Waterfront.

Welcome to Santola Coffee - The Best Coffee in Town =)


Sangat-sangat sesuai untuk melepak yer haha....


Cappucino Santola Coffee yawwww...=)


Itu bunga agak cute la brader =)

Hmmmmm......disebabkan bateri henpon aku tinggal 1% dengan selamber aku minta pinjam charger dan dengan tidak membuang masa bartender bagi pinjam hihii

Korang memang OhhhhhhSSSSSSem =)

Powerpoint ada di mana-mana ya...memang boleh bawa laptop next time hihiii 

Keunikan Santola Coffee ialah adanya Loyalist Card Membership Program. Kalau capucino ni member rm4.90 dn kalau non member rm7.00

Ok, tetiba ada 3 orang korea masuk cafe...aku teringat seoul...!!!! Next time insyaAllah g ngan baby =)

No comments: