Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 5, 2014

Semakan Lebihan Bayaran Balik Pembiayaan (Refund) PTPTN

Balik kampung haritu aku dapat surat dari Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional atau lebih dikenali nama ensemnya iaitu PTPTN.

Dimaklumkan yang ada lebihan bayaran daripada aku kepada PTPTN dan PTPTN hendak memulangkan semula wang tersebut.

Aku pon dah tak ingat bila aku langsaikan hutang PTPTN aku hahahhaha.

Terus aku buka laman web seperti di bawah


Alhamdulillah, aku isi borang online pada 2 Oktober 2014 dan terima refund pada 29 Oktober 2014.

Gatal pergi check H punya akaun sebab dia baru sahaja melangsaikan hutang PTPTN dia, Sekali 'Harap Maaf' hahhhaha...=)

Sila buat pembayaran PTPTN ataupon melangsaikannya.

Siap masuk senarai hitam keluar negara ya.

Dengar kata Sabah dan Sarawak pon tak boleh masuk sebab Sabah dan Sarawak kan ada Akta Imigresen dieorg sendiri.

Untuk menyemak senarai hitam PTPTN boleh klik SINI

No comments: