Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 9, 2015

LILA WADI, KUANTAN, PAHANG 2015

Holla Kuantan,

Selesai berkonferans aku balik hotel dan bersiap-siap nak keluar dinner. Mezah & Suami ambil aku kat hotel pukul 6.00pm =)

Kami bertolak ke arah jalan nak pergi Teluk Cempedak. Banyak betul perubahan aku tengok. Jalan dah banyak yang SEHALA. Banyak bangunan baru-baru dan banyak kedai makan yang menarik disepanjang jalan di kiri dan kanan hahahahha

Izad, husband mezah bawa aku ke kedai ini LILA WADI

Klasik.....restaurant berpremiskan rumah ala-ala D'KL kat Kota Kinabalu tuh hihihii. Tapi xdala buka kasut duduk bersila. Still versi restaurant ada meja ada kerusi.

Environment yang agak menarik dan memang syok la nak lepak lama-lama menyembang cerita lama. Ada dekat 6 tahun kot tak jumpa Mezah ni tau....dari anak dara sampai jadi mak dara dan membuyungkan diri sekarang hahahhhaa....tahniah - tahniah rezeki Allah =)


Kata Izad kedai lila wadi ni ada 2 cawangan.

yang kami pergi ni

Jalan Teluk Sisek, A 637, 25000 Kuantan Pahang
012-985 0095


Minuman wajib order katanya kalau di sini: PANDAN COOLER



Disertai dengan Mango Cheese Cake yang sungguh nyummehhhhh =)


Aku ngan mezah ambil stimbot, izad makan Lamb Fried Rice dan Kakak Marissa tidoq baik punya dalam stroller kekekekke =)

dalam pukul 8.00 malam dieorg hantar aku balik ke hotel. Thank you so much mezah and husband & kakak marissa =)

========================================================================

Hari kedua hari Rabu......Aku datang selalu

Again, aku ke sini lagi sekali dengan nani dan lilo hahahahhahahha =)

Nani nak belasah mango cheese cake dan aku berazam dengan penuh iltizam nak makan toblerone cheese cake hahahahahha =)


toblerone cheese cake pertama sampai ke meja....perghhhh...seksi sangat. sedapppp hahaahaha =)


can't resist katanyaaaaaaa.... Pandan Cooler hahaahahha =)


Beef Fried Rice aku.....


Lamb Fried Rice Nani


Mango Cheese Cake kembali dan disertai dengan:

Tobleron Cheese Cake aku


Dannnnn bagi aku Mango Cheese Cake jugakla yg menawan hati mencuri perasaaan menggegarkan jiwa hahahaha....nyum nyum nyummmmmmm


Lilo da Pilot & Nani da gelap sikit sbb dok kat aloq setaq hihihiihih =)

Esok dah nak balik KK da.....Rindunya kat anakanda huhuhuhu =,(

No comments: