Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 6, 2015

MITSUI OUTLET PARK, KLIA Sepang

MITSUI OUTLET PARK, KLIA (MOP) seperti memanggil aku setiap kali aku nak ke airport vice versa dan hari ini baru aku berpeluang untuk ke situ.

Aku sampai airport dalam pukul 2pm dan uruskan H dan KA check in barang then hantar ke pintu masuk boarding hall KLIA2. Pukul 3, aku dah mati akal...boring. Aku p beli tiket ERL, RM2 untuk ke KLIA sebab malam ni pukul 10pm aku ke Kuantan dengan MAS by MAB kekekekkeke.

Sampai KLIA aku kembali mengeras haahaha.

X boleh jadi ni, aku pon turun tingkat 1 dari tingkat 5 pastu terus ke pintu 2 tunggu shuttle ke MOP.


Bas sangat selesa ala ala Intra Kota hahahahhaa...phuiiii, RapidKL baaaaa.

Ada tempat letak bagasi dalam bas


Kekerapan dalam 20 minit sekali dan punctual ya. Punctual sampai, punctual gerak semula dari MOP.



Banyak betul kereta kat sini kat parking lot. Entah-entah ramai yang parking sini sebab murah. Kalau kat KLIA semalam rm32.Kalau seminggu...perghhhhhh. Kalau sebulannnn..?? Kekekkekee

Mall dia macam JPO jugakla

Namapon Mitsui, so Japan mari. Kedai kedai pon bnyak yng datangnya dari Japan jenama dan kedai makannya.


Yang paling entah apa apa kalau nak masuk Nike, Adidas, Kedai Spec ngan Puma kena beratur ya bila nak masuk.
Kepandaian apakah ini..?? ko ingat ko nak buat macam Fareeda. Phuiiiiiiii


Yeahhhhhh dapat kasut sepasang 72% and sehelai baju 43% diskaun from NIKE. Kat JPO pon layan NIKE gakkkkk kekekkeke......

Ermmmmm, x da rasa nak pergi lagi. Sorry hhahha...=)
(Unless H ajak maka terpaksalah aku pergi hihiiii)


Hari ni H dgn KA berdua balik KK. Kesian H sorang2 urus KA. Kalau ada aku, boleh gak aku dukung depan belakang depan belakang, tukar pampers cuci montot hihiiiiii. Anakandaku, baik-baik yer kat rumah. Jgn bagi ibu stress. Dahla boss besar nak datang tempat ibu work huhuu...good luck H. U can do it syg... =)

No comments: