Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 13, 2014

Bazar Ramadhan Indah Permai, Sabah


Hari minggu adalah hari off dapur sepanjang bulan ramadhan ni hihi ... =)

Bazar Kem Lok Kawi suda, Bazar Sembulan suda dan Kali ni aku dengan H ke Indah Permai. 

Pertama kali aku dengan H ke sini. Tahu la Indah Permai (IP) kat mana tapi tak tahu kat mana lokasi bazar ramadhan. Konsep sempoi telah digunakan dengan menggunakan tema follow majority. Nampak semua kereta belok aku pon belok sekali alhamdulillah jumpa hahahaha. 

Seperti di Bazar Kem Lok Kawi, kat sini para peniaga pon ada yang dari semenanjung. 


Pergi awal, belum sesak lagi. 


Akhirnya, jumpa juga popia basah. Dah lama H cari. Akhirnya jumpa. Tapi hargany tak hinggattttt. Seketul RM1.50/ 4 ketul RM5.00. Melampau kannnn. Hahahaha. Tapi sebab kan dah lama cari, pejamkan mata je la. Isinya bukan padat pon. Kalau padat macam kat SOGO tu puas hati juga kannnn. Hahaha. 


Kuih lompat tikam. Nampak terus aku nak. Hahaha. Mcm murah kannn. Aku sambar 2 bekas. 

Aku ngan H beli:
Nasi kerabu
Nasi beriyani Ayam
Kuih Lompat Tikam
Popia
Apam Balik
Akok
Air Nemo

No comments: