Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 3, 2014

Kasih Seorang Isteri

Semalam yang indah

H: Awk, hari ni awak berbuka sorang ya
Aku: Owh, ok

Terus kepala aku ligat nak merancang juadah apa yang hendak dimakan malam semalam

Ting...!!!! ok, KFC Snack Plate tapau jadi pilihan hahahhhaha

Tetiba aku dikejutkan dengan imessage tertera 2 keping gambar makanan di bawah disertai dengan ayat. Dah siap masak. Nanti rasa dulu baru hidaang ye kot kot x sedap boleh adjust. paling paling kalau x sempat panaskan lauk jer.

Fuiyohhhhh....sempat juga wife aku balik rumah time rehat pastu masak untuk aku berbuka nanti.

Syukur alhamdulillah dikurniakan isteriku ini.

I Love You la yggg.

=)



Seperti biasa, masakan H memang terbaik.

Syukur Alhamdulillah atas kurniaan rezeki.

No comments: