Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 13, 2014

Ramadhan Buffet Dinner at G Cafe, Gaya Centre Hotel 2014


Tahun ini Ramadhan Buffet by Groupon.my dah tidak seperti tahun-tahun sebelum ini.

Hanya G Cafe, Gaya Centre Hotel ja ada promosi.

Sabah Oriental Hotel dan Ming Garden tak buat pula promosi untuk tahun ini.

RM40/pax (RM55/pax normal rate)



Semalam aku, H, wani, yuyun, sarah dan wani (MO) berenam memenuhkan gaster, merangsang pengeluaran hormon insulin dan mengakibatkan kekenyangan.



Makanan yang disediakan aku rasakan macam kurang pula kali ini sebab ini kali ketiga aku ke sini. Sekali steamboat dengan H dan sekali lagi lunch dengan family aku.

Nasi Bukhara
Satay
Kambing bakar
Ketam
Daging
Sotong celup tepung
Sayur
Kuewteow goreng
Ayam
Salad Bar
Ice cream
Dessert Stall
Marshmallow with Choco
Jeruk Buah
Teh tarik
Air Bandung
Air kosong

star rating 2/5

(aku suka makan kat sini tapi kali ini macam kureng pula kannn...sebab x rasa bebaloi dengan RM40.00 aku tu tauuuu hahahaha...=))  


Aisehmannnn...wani gerak-gerak pula. Ingat kemera handphone ni setajam DSLR ke apa...hihi.




Surau terletak di aras 3, sebelah kiri bangunan jika mengadap dari Suria Sabah.

Lepas makan, kami p shopping kat Suria Sabah.

Sempatla aku rembat 2 helai work shirt from Charlie


Singgah masuk ke Nature Republic sebab facial wash aku dah abes. Sekali yang aku pakai tu xda pula dieorg jual. Maksudnya kena g Seoul, Korea Selatan lagi la ni kan hihhiiiii

Ok. Suis Saving Onnnnn...=)

No comments: