Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 17, 2014

Patah Sayapku Patah

Hari Isnin baru ni ada Sambutan Nuzul Quran di Masjid Negeri. TYT Tun pon datang ke majlis tersebut.

Alhamdulillah, seperti biasa aku dan H pergi ke Masjid Negeri untuk Solat Isyak langsung Solat Sunat Terawikh.

Selesai Solat Sunat Terawikh aku pon pergi la ke arah kereta aku. Lama aku tunggu H. Tetiba aku ternampak kanopi ada jamuan moreh. Aku pon p join the jemaah minum air.

Haisshhh mana H ni..??

Aku pon kembali ke kereta.

Aku ambil iphone aku then H 2x missed call

Pastu aku call semula, rupanya H tak jumpa kereta.

Spek kesayangannya patah tangkai dia.

Aku pula terus mencari kat sekitar parking tapi tak jumpa.

Tetiba H datang dari arah Wisma Muis. Mak aihhhh punya juah dia jalan ke situ.

Kasihan H huhuuuuu.

Moral of the story: Selalu check iphone supaya kes-kes kecemasan dapat disetelkan huhuuuu


Balik rumah terus H snap gambar dan upload di FB dengan bercaptionkan 'Patah Sayapku Patah' bersempena episod terakhir Kerana Terpaksa Aku Relakan hahahhaha.. =)

hahahahhaa kelakar oooooo =)


Aku p cari jam gajah aku p gam terus bingkai so x boleh dah la nak lipat-lipat hahahaa...=)

Nasib ada spek simpanan yang kami dua p buat sebelum kahwin aritu.

Tapi H x suka pakai tapi aku tengok lawa je pon spek tu.

ermmm.... boleh kot nak survey-survey harga buat laser mata kannn. Kesian H tak nampak.



No comments: