Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 15, 2015

3 hari 2 malam di Promenade Hotel, Kota Kinabalu, Sabah

Berkursus di Promenade Hotel, Kota Kinabalu menjadi impian aku sebab sememangnya aku tak layak untuk stay di hotel ini. Rate baru Gov servant tak pasti pulak aku hihihihi

Best hotel ni sebab baru siap renovation





Panel suis lampu pon touch screen. Slide je tak boleh muahhaha



Pintu touch screen

Sempat menggunakan kemudahan gym. ramai betul orang sampai kena Q untuk main mesin-mesin kat situ

Makan kat sini kata orang sedap tapi bagi aku biasa ja sebab tak makan kat restoren dia. Makan dah kena modified. Makan buffet macam kursus kat klinik hahahha

Yang aku tak puas hati parking dia kena bayar walaupon guest in house. Cisssss hihiihi

No comments: