Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 13, 2014

Babymoon di Bandung dan Jakarta - 2 - Amura Guest House, Bandung

Punya pusing pusing dan pusing akhirnya jumpa juga Buminanienie Family Guest House. 

Almaklumla la kan, carian pada waktu malam adalah yang menggagalkan haha. Enggak nampak pak..!!!

Berjumpa dengan pekerja di situ, rupa-rupanya bilik aku telah dipindahkan ke guest house yang lain. Maybe full house fully booked kali.

Oklah, aku pon menapak dari Buminanienie Family Guest House ke Amura Guest House. X terasa sangat berjalan sebab menuruni jalan bukit. 





Standard room with private bathroom: RM46.09 untuk satu malam tanpa sarapan pagi. Book melalui agoda. Harapan aku agar H selesa. Cumanya tiada WIFI. Zaman serba canggih sepatutnya perlu ada ba kan. 

Jimatkan aku haha...trip kali ini memang sangat bajet. Minimakan di penginapan, maksimakan di toko pakaian hahaa. 

Guest house ini selesa cumanya aku kompius. Ada hiasan islamik adan juga yang gambar-gambar perempuan naked tu. Ada model kereta api beso. Ada anjing putih yang cute dan burung-burung hiasan yang cantik. Burung cenderawasih pon banyak ekor dalam rumah. Tapi dah keras la kan hihi. 

Recomended utk budget traveller macam aku. Asal ada tempat boleh tidur, ada tandas kencing berak, aku takda hal. Yang penting private bathroom. Kesian H kalau shared. 

No comments: