Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 20, 2014

Kamera Digital Sony Cybershot Pink aku hilang...!!!


Kamera kesayangan aku yang cantik warna merah jambu alias pink itu telah hilang

Aku berasa sedih sekali

Aku satukan dengan bag yang aku checked in dengan menggunakan perkhidmatan MALINDO AIR, OD 1002, 20 April 2014, 0745, TUJUAN KUALA LUMPUR KE KOTA KINABALU

Setelah usaha dilakukan dengan menghubungi Customer Service KLIA, Customer Service Malindo Air ( +60 3 7841 5388
) Lost and Found Malindo Air KLIA ( 010 794 2771
) dan Lost and Found Malindo Air KKIA Terminal 1 (088 413 551) menemui kegagalan...!!!!!!!!

Aku x tahu kat mana ianya boleh hilang bermula dari kaunteR check in, atas conveyor belt ke depot beg, loading ke kapal di klia sepang dan unloading dan atas conveyor belt di kkia. 

Aku berharap ianya dapat bertemu kembali. Dalamnya ada beribu gambar dan video babymoon aku ke Bandung dan Jakarta huhuuu. 

Mohon hubungi aku di kedainadzil@gmail.com

MALINDO OH MALINDO...!!!!!!

No comments: