Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 28, 2014

24 April 2014


Tanggal tarikh di atas. Aku dan H menuju ke Hospital Wanita dan Kanak-Kanak Sabah di Likas. 

Awal pagi aku dan H telah bangun menyiapkan diri. 

Aki dan H ke kaunter pendaftaran. Kena cop percuma sebab kali pertama datang. Next time bawa GL. kalau x, update HRMIS. Hospital akan print out kan. I dont think so. It should be masa daftar aritu, dia dah check duluan. 


Masuk ke Klinik O&G, diterima dengan muka emosi Jururawat di kaunter. Penat la kot. Senyum pon tidak. 

Dapat nombor giliran yang buat sendiri dengan marker pen dan dipotong on the spot itu, H ke bahagian belakang sekali untuk pemeriksaan air kencing dan timbang berat badan


Selesai semua, H kena buka fail sebab pertama kali datang membuat pemeriksaan. Sekali dieorg kenal da H. Maybe anggota kejururawatan di kaunter tadi tu tak kenal H. Tapi kalau tak kenal pon senyum baaa. Senyum x kena bayaran pon. Senyum itu juga sedekah. 


Setelah pemeriksaan dilakukan, H memaklumkan kepada aku yg both twins aku tiada fetal heart. Ok, aku kontrol ensem dan macho sedangkan jauh dalam lubuk hati aku...aku sangat sedih. 

Takpala, ada rezeki tu, adalah...just tunggu next appointment untuk comfirmation. Kata aku kepada H dan diri aku sendiri secara tidak lamgsung

Aku berharap agar dengan kuasa Allah, anak dalam kandungan H masih kuat bertahan dalam rahim ibunya. InsyaAllah. 

Semoga next appointment memberikan khabar gembira buat kami berdua. InsyaAllah. 

No comments: