Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 23, 2014

Babymoon di Bandung dan Jakarta - 9 - Venice Guesthouse

Sebuah guesthouse yang dekat dengan keretapi stasiun bandung dan murah. 

Dengan RM54.42 aku ngan H stay di sini. Sebabnya ialah
1) dekat ngan stasiun bandung. Yela aku sampai malam kan. Jadi pilih yang dekat-dekat je
2) dekat ngan Pasar Baru..!!!! 

Memang tujuan duduk di guesthouse ini adalah disebabkan oleh sebab yang ke-2 hahahaa. 

Dari stasiun bandung cari pintu yang Roti O berada di luar dan bukan berada di kawasan landasan keretapi. Pintu utara maybe. Jalan kaki ke luar. Sampai ke pintu luar dekat booth tiket parkir kereta tu. Belok kanan. Straight sampai jumpa Kenangan Hotel. Guesthouse ini terletak di sebelah Kenangan Hotel yang terkenal dikalangan orang Malaysia ya. 


Kelako aku tengok aircond ni. Ada ka tembak ke tv ngan dinding...tembak ke katil baru betul hahaha


Ada sinki ya dalam bilik


Ok, aku dapat bilik yang tidak senonoh. Dapat bilik pintunya ditutup dengan kertas mahjong warna hitam tu. Tingkap ditutup dengan langsir. Hampa jangan cari pasai nak buat projek aaaaa. Bodo-bodo ja orang tengok bayang-bayang ampa nanti haahha. 

Bilik aku je yang macam ni. Bilik lain aku tengok sempurna ja pon. Maybe last minute booking la kot kan. Tapi takpala. Janji bilik ada private bathroom. 



Landmark adalah aston swiss belhotel dan Kenangan Hotel





No comments: