Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 26, 2014

Chatime vs Yoyo di City Mall, Kota Kinabalu, Sabah

Cerita hari minggu lepas:

Untuk pertama kalinya aku merasai minum minuman Chatime yang sentiasa meniti di bibir H tenang kemanisan Milky Tea nya hihihhi.

Again, Thanks Groupon hihihiiii

harga Pearl Milky Tea ni ialah RM5.90 tapi dengan kebijaksanaan groupon makan dengan itu harga yang aku terima ialah RM2.90.

Bolehlaaaa.....nak rasa kannnn

hihiiiiiiii

So, aku minum Chatime dan H................................ (cont di bawah)





========================================================================

H memilih YOYO hahhaha.

Coconut Cube Milky Tea menjadi pilhan

Harganya tak silap RM4.30 tidak termasuk cukai perkhidmatan macam kat entry aku dahulu





Bagi aku sama ja kedua-dua kedai jual air ni hahahaa

Best lagi Starbucks Mocha Frapucino muahhahahhaa

Syukur, dapat juga aku rasa Chatime (yang penting murah hihiiiii)

No comments: