Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 18, 2014

Miri Handicraft Centre, Miri, Sarawak

Miri Handicraft Centre ni adalah satu tempat yang menjual barangan kraftangan dan cenderamata.

Dalam bangunan ni ada dekat 6 kedai rasanya yang menjalankan perniagaan.

Ini kali pertama aku ke sini sebab hari tu aku ngan H pergi kedai yang satu lagi yang berdepan dengan Mega Hotel.

Kiranya boleh jadi sebagai tempat wajib dikunjungi untuk membeli survenior hahhaa.

Tutup jam 5.30 petang. Kalau yak sempat, pergi sahaja Bintang Mall tu. Ada je kedai jual cenderamata buka malam.



Boleh pula kannnn. H beli baju I LOVE MIRI untuk dia seorang je kannnnn.

haishhhhh....geram pulak aku hahahha.

takpa, panjang umur murah rezeki bulan 9 aku datang lagi

boleh la beli baju I LOVE BRUNEI. eh2...tetiba hahha.

kena beli dua la kan H. satu I LOVE MIRI satu lagi I LOVE BRUNEI hahahha.

Ini merupak FINAL DESTINANTION (seram tengkuk aku) untuk kami bagi trip kali ini. Lepas tu kami pergi makan LALAPAN di MUARA RESTAURANT dan kemas-kemas barang di tempat penginapan dan bergerak ke MIRI AIRPORT dan pulang ke pengkalan masing-masing hihiiii.

No comments: