Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 5, 2014

Souq Garden, TH Hotel, Kompleks Tabung Haji, Kota Kinabalu, Sabah

Dinner aku arini bersama H di Souq Garden, Kompleks Tabung Haji, Kota Kinabalu, Sabah.

Aku beli promosi ini di Groupon dengan berharga RM35 untuk 2 orang.

Banyak kali sebenarnya aku dan H call untuk booking tapi tak pernah yang menjawab. Semalam aku  pergi Taha Hotel, terus buat booking kat sana. Senang cerita tapi buang minyak kereta aku je sebab nak booking angkara SOUQ GARDEN tak reti angkat telefon

Piss Off...!!!








Kami pilih Chicken Mandy Rice dan Chicken Beriyani Rice, Vegetable Soup (too salty), Mushroom Soup & Desert seperti diatas dan tambahan Hot Cappuccino & Pineapple Juice. Both drink: RM12.08.

Overall bolehlaaaaa. So Sooo..Tercapai juga la hajat aku nak makan makanan arab. Tapi macam kena cari yang lain je. Kat Cyberjaya tu. Macam best je kan hahhaa.

Next time...?? No no noooooo hahaha...=)

Tempat makan best la. Selesa. Nak tangkap gambar pon cantik. Siap ada singgahsana. Tapi dah kena reserved. Parking luas. Staff bagus. Layanan tip top. Makanan tu baaa...Kureng sket. Sedap lagi Mandi Rice abg edi buat ahhahahaha.

Nak try Ming Garden punya dinner buffet pula lepas ni hihihihi.

Yeaaaa....esok nak pergi Miri untuk kali kedua bagi tahun ini. hahahahaa. Merepek je kannnn. Kalau Seoul ok juga hahahaha. 

Marah aku kat AirAsia. Kualai Lumpur ke Seoul cantik da RM299, Seoul ke Kuala Lumpur RM913. Mampuihhhhh. Memang aku x beli la kannnn hahahaha.

Next trip ke Seoul via Manila. yihaaaaaaa. Murah dan jimat masa.

No comments: