Search This Blog

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 14, 2014

Satu hari di pagi hari di hari ini

Bersarapan bersama sungguh best ye

walaupon versi ala-ala diet tapi belasah aje sebab lapar malam tadi habuskan tenaga main futsal.

Set jam 3 pagi ingat nak qiam dan tgk bola Holland lawan Sepanyol.

Sekali sedar-sedar alarm bangun subuh je yang masuk dalam koklea aku haha.



Lepas sarapan aku dan H gerak ke Pasar Besar Ikan dan sayur Kota Kinabalu untuk membeli stok ikan dan sayur-sayuran. Aku beli udang 2 kilo, ikan merah sekilo lebih ngan ikan pari ayam pon sekilo lebih juga serta ikan bawal putih.





Lepas beli-beli, kami balik rumah dan tukar kereta sebab aku nak service kereta H. Suprisingly... Bila aku tinguk sticker maklum tukar minyak engine tu kan...5000km pon tak sampai lagi tapi tarikh nak tukar bulan Disember 2013. hahhahhhaha......

On the way ke OtoSpa Kolombong, sempat juga la aku menSTARBUCKSkan diri di City Mall. Try air baru. Strawberry Cheese Cake Frapucino. Perghhh tak best. Kena kopi juga baru best hhahahaa....



CEPATLAHHHHH SIAPPPPPPP

AKU DAH LAMA TUNGGU NIIIII.....

MO DATING TINGUK MOVIE BAA.

HUHHHHHHHHHHHHH....!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments: